LET’S GO (WITH THE FLOW) - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu LET’S GO (WITH THE FLOW) - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu

LET’S GO (WITH THE FLOW)

Blijf op de hoogte en volg Carla

07 Juli 2020 | Nederland, 's-Hertogenbosch

KORTE UPDATE, PLAN ‘JA’, LET’S GO!

Mijn oorspronkelijke reisplan en reisperiode kon vanwege de Corona niet doorgaan....
De periode erna was zwaar door de veeeelen omstandigheden bij elkaar opgeteld.
— Dear stress, let’s break up. —
Vorige week heb ik daarom mijn werkgever verzocht of ik mijn verlof op kan nemen. Ik ben blij dat ze me die mogelijkheid bieden. Morgen start mijn 3 maanden verlof al!!
Erg fijn! Dan kan ik mooi bijkomen, opladen, soul searching & weer echt genieten.

Het plan.
Waar gaat de reis heen (zo nu met de Corona)? Ik hoor het je denken. Het antwoord is: geen idee..
Ik heb even geen energie voor het inlezen/plannen/regelen/organiseren, wat bij rondreizen hoort.
Dus ik heb besloten om JA te zeggen tegen wat er op ons pad komt.

JA tegen een uitnodiging van goede vriend Jos om mee te gaan met een georganiseerde jeep rondreis in Roemenië.
JA tegen een fiets kampeer trip met Mirjam en haar dochter Tara, wat altijd leidt tot mooie avonturen en een hoop gezelligheid.
En daarna? Vast ook JA tegen ergens heen met Mr. Blue (ons VW camperbusje).
Dusss....... Let’s go! Let’s go with the flow!

SPREUK VAN DE DAG:
- Blijf naar je hart luisteren, het zal je de weg fluisteren.

Foto’s worden geplaatst op Facebook en Instagram (carlakaatje13)


  • 07 Juli 2020 - 11:29

    Mirjam:

    Yay!!! Het gaat echt zo leuk worden!
    Dikke knuffel

  • 07 Juli 2020 - 15:25

    Sebastiaan:

    Kom bij ons langs!!!!!!!!!!

  • 07 Juli 2020 - 16:02

    Tanta Ria:

    Hoi Carla
    Het wordt beslist een mooie zomer.
    Ga ervan genieten en maak er iets moois van.
    Liefs van ons.

  • 07 Juli 2020 - 16:10

    Tante Joke:

    Carla, drie maanden vakantie, leven bij de dag, is al geweldig !!Genieten van alle kleine dingen die op je pad komen. Je komt weer als herboren thuis !!

  • 07 Juli 2020 - 18:43

    Marijke Moolenschot:

    Mooi om drie maanden op pad te gaan met je dochter. Ik hoop dat je veel ziet, geniet en de batterij weer kunt opladen.

  • 07 Juli 2020 - 20:44

    Ons Mam:

    Zo is het Carla, 3 maanden loslaten, mooie dingen doen met Emma, niet te veel plannen en vooral genieten.
    Laat het gebeuren en volg je intuïtie en hart.
    We gaan jullie volgen. Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Carla

Spreuk van de dag: Droom niet je leven, maar leef je dromen. PLUK DE DAG!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 133176

Voorgaande reizen:

14 Januari 2009 - 01 Januari 2014

Carla op Avontuur

Landen bezocht: