STORMY SUNSHINE - Reisverslag uit Parksville, Canada van Carla - WaarBenJij.nu STORMY SUNSHINE - Reisverslag uit Parksville, Canada van Carla - WaarBenJij.nu

STORMY SUNSHINE

Blijf op de hoogte en volg Carla

11 April 2016 | Canada, Parksville

GEZELLIG IN NEDERLAND, CARNAVAL, ZENUWSLOPEND PROCES IN CANADA

Ik wilde eigenlijk wachten met dit verhaal tot ik meer duidelijkheid had, maar ik geloof dat er dan wel heel veel tijd tussen de weblogverhalen zit. Daarover meer in a bit.
Eerst maar eens over mijn geweldige maand in NL vertellen.

Enigszins nerveus begon ik aan de 22 uur durende reis. Zou alles wel goed gaan? of zit ik uitgeput met een krijsende baby? Ja moe was ik wel maar Emma had zich voorbeeldig gedragen. De jetlag was echter wel wat lastig te doorbreken….maar ach, kleinigheidje.
In Nederland werden we met een ontzettend warm welkom ontvangen.
Eindelijk konden mijn lieve zussen &hun partnes en mijn geweldige neefjes&nichtjes Emma in het echt ontmoeten, vasthouden & knuffelen. Ook de beste Opa&Oma waren dolblij hun 5e kleinkind (en mij) weer te zien!
Alle dagen die volgde waren een voor een lovely! Veel quality time met familie en vrienden.
Bijkletsen, op de koffie, logeren, winkelen, wandelen, knutselen, naar het zwembad, naar n dierentuintje,en zelfs gezellig naar Duitsland. Emma genoot van elk avontuurtje.
Maar ook (eindelijk) eens wat tijd voor mezelf waarbij Emma bij ons pap&mam in zeer goede handen was; zoals saunadag met zussen (relaxxxxx!!) en lachen en feesten met Carnaval. Jeetje dat heb ik toch wel een beetje gemist! Ouwehoeren, drankjes, dansen en heel héél veel lachen (vooral met mijn bosje prei) 

Terug in Canada kom ik in een zwaar zenuwslopend proces welke nog steeds loopt. In november hebben Jason en ik namelijk gezamenlijk besloten uit elkaar te gaan en nu zitten we middenin de fase van scheidingsovereenkomst en ouderschapsplan. Een zwaar proces welke stroef loopt en veel van me vergt.

Gelukkig zijn er ook steeds fijne momentjes. Wederom een gezellige tijd met Mirjam welke voor n week op bezoek was, snowshoeiing met partner in crime Koba met Emma in de draagzak, en genieten van de velen fijne Emma momentjes zoals oa lachen tijdens Emma’s eerste hapjes. She is totally into solids! 


WIST JE DAT:
- ik hoop dat deze fase snel achter de rug is met een goed resultaat waarbij Emma en ik terug naar Nederland kunnen verhuizen.


SPREUK VAN DE DAG:
- Don’t confuse your path with your destination. Just because it’s stormy now, doesn’t mean that you aren’t headed for sunshine.

  • 11 April 2016 - 20:13

    Chantal:

    lieve Carla,

    Heftig hoor, de scheiding en alles eromheen. Wat zal het fijn voor je zijn als alles achter de rug is. Onzekerheid is slopend.
    Gelukkig kun je genieten van Emma!!! Wat is het ook een schatje!!! Ik ben blij dat ik julie nog effe gezien heb in Nederland.
    Hopelijk is er snel duidelijkheid voor je! En we rekenen op jullie bij het familieweekend volgend jaar!!
    Heel veeeel liefs van ons....

    Life is just better, when we are all together!!!

  • 11 April 2016 - 21:12

    Renate:

    Hoi Carla.
    Ik weet niet zo goed wat ik je moet sturen, om je een hart onder de riem te steken. Ik zal iig voor je duimen dat deze fase snel voorbij is.
    Heel veel liefs!
    Renate

  • 11 April 2016 - 21:33

    Tante Ria:

    Lieve Carla
    Wij hopen dat dit snel achter de rug is. Geniet in de tussentijd wel van je mooie meisje.
    Wat is het toch een schatje.
    Rijdt Emma thuis ook al in een karretje rond?
    Mooie foto's zitten er weer bij.
    We wensen je snel weer te zien.

    Veel liefs van ons.

  • 11 April 2016 - 21:53

    Zus:

    Ha zus. Wat leuk om de foto's weer eens te bekijken. Wat hebben we genoten met z'n alle. De sauna was heerlijk en de prei was echt lachen (tranen met tuiten). Maar de 4 weken waren (te) snel voorbij. Succes met alles en we Skype snel weer. Komt goed schatje ! Dikke kus Ingrid

  • 11 April 2016 - 22:25

    Marlijn:

    Hee Carla

    Heel veel succes met deze pittige tijd! Zal niet makkelijk zijn...

    Dikke kus! Marlijn

  • 12 April 2016 - 07:12

    Sandra:

    Hopelijk snel deze rotfase achter de rug! Probeer vast te houden aan de lichtpuntjes!
    Onze lijfspreuk; komt wel goed schatje! Gooi ik er nog maar weer eens in!!!
    Heel veel liefs, Sandra

  • 12 April 2016 - 10:01

    Örjan:

    Hey Lala,

    Dat is geen fijne situatie maar een bikkel zoals jij gaat ook dit tot een goed einde brengen!
    Heel veel succes en wijsheid!

    groet,

    Örjan

  • 12 April 2016 - 11:42

    Reinier:

    Moeilijk dame, in wijsheid, afstand en toekomst. Laat je niet gek maken, behoud je nuchterheid.
    Gelukkig voel je Emma niet als ballast kinderen zijn meestal de dupe.

    Geniet van voor je leven aldaar en stippel een nieuwe toekomst uit........................

    We hebben het vaker gezegd je kan beer spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan niet.

    Enne blijven lachen


  • 12 April 2016 - 13:58

    Ons Pap En Ons Mam:

    Ja schat, soms lopen dingen heel anders dan je verwacht en gehoopt had.
    Na regen komt zonneschijn. Achter de wolken schijnt de zon.
    Maar weet, dat als alles achter de rug is wij jullie met open armen opwachten en vreselijk gaan verwennen hier !!
    De foto's geven me weer een warm gevoel en het was weer als vanouds.

    Dikke kus en knuffel en ...iedere stap is er een, hoe klein ook.
    XXX

  • 13 April 2016 - 09:17

    Nicole:

    Tjee Carla, wat heftig. En wat moet je ongelooflijk sterk zijn om deze beslissing(en) te nemen. Maar dat je sterk bent dat weten we allemaal allang! Heel veel sterkte.
    En probeer ondertussen ook de mooie momenten te zien die je nog in Canada hebt. Veel liefs nicole

  • 14 April 2016 - 18:41

    Tante Wil:

    Hoi Carla
    We zijn andere verhalen van je gewend, maar zo gaat het in het leven!
    Maar geniet vooral van Emma en Wat een mooie foto'shad je weer.
    Zet hem op en tot ziens weer
    Dikke knuffel van mij.

  • 19 April 2016 - 21:47

    Je Zusje:

    Hey Kaatje,

    Je hebt het heel netjes omschreven. Het is zeker een vervelende tijd waar je nu in zit. Maar gelukkig zet jij je beste beentje voor.
    En blijf je ondertussen genieten van Emma!
    Hopelijk komt je snel terug naar NL en kunnen we nog meer leuke en lachwekkende momenten samen beleven.
    Dikke kus je prei-maat haha en de groeten van de burgemeester

  • 22 April 2016 - 12:21

    Angela:

    Hoi Carla,

    Heftig verhaal zeg, de scheiding en alles wat erbij hoort. Hopelijk is het inderdaad snel geregeld.
    Blijf genieten van de mooie dingen in Canada en zeker van je moooooooooie dochter Emma. Komt goed!

    Gr. Angela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Parksville

Carla

Spreuk van de dag: Droom niet je leven, maar leef je dromen. PLUK DE DAG!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 526
Totaal aantal bezoekers 133021

Voorgaande reizen:

14 Januari 2009 - 01 Januari 2014

Carla op Avontuur

Landen bezocht: