MY FIRST… - Reisverslag uit Parksville, Canada van Carla - WaarBenJij.nu MY FIRST… - Reisverslag uit Parksville, Canada van Carla - WaarBenJij.nu

MY FIRST…

Blijf op de hoogte en volg Carla

30 December 2015 | Canada, Parksville

HALLOWEEN, SINTERKLAAS, CHRISTMAS, SNOW, HEEL VEEL BEZOEKJES EN WANDELINGEN,

Little porky alias little princess alias Emma doet ‘t goed. Ze is ‘n echte Hollandse en groeit als kool. Toen ze 2,5 maand oud was zat ze al in kleren van 3 tot 6 maanden.
Ze vind zich al een grote meid en wil vooral rechtop zitten, daarbij wil ze aandacht en vooral dat er tegen haar gekletst wordt; heerlijk.
Ze is nu 3,5 maand en heeft al veel ‘My First- momentjes’ gehad.
Zo was ze een zeemeermin tijdens Halloween en had een gezellige avond met piraat mama. Ook had ze haar eerste fotoshoot in een pompoen, lachen. De pompoen werd savonds onder het genot van bezoek en n drankje met de decopeerzaag bewerkt, hihi.

Naast haar eerste Sinterklaas met pepernoten op de grond en een kadootje in haar piepkleine schoentje lagen er ook een paar kadootjes onder de kerstboom met kerst welke we gezellig met Jasons familie hebben doorgebracht.
Al was het geen witte kerst wel lag er sneeuw in de bergen, dus we gaan op avontuur! Emma goed ingepakt en in de draagzak en hup we gaan snowshoeiing; het was allemachtig prachtig en heerlijk actief. We hadden 1 reddingsactie van superwomen Carla welke Jason en Emma uit de sneeuw redde gezien Jason tot zijn knieen was weggezakt en Emmas voetjes in de sneeuw dengelde.

Voor de rest bestaan de dagen uit heel veel bezoekjes: grandpa/grandma en vrienden. En wandelingen: strandwandelingen of naar t dorp. Of gewoon lekker thuis aanrommelen en vrolijk springen in haar favoriete speeltje de Jolly Jumper.

Binnenkort komen er wederom veel ‘My First-momentjes’ aan.
Zoals haar eerste bezoekje aan Nederland!! Op 16 Januari komen Emma en ik gezellig voor een maand naar Nederland. Juppie! Ik kijk er enorm naar uit.
Emma’s eerste keer met het vliegtuig, haar eerste keer life knuffelen met tantes/neefjes/nichtjes, eeeeennnnn haar eerste Carnaval. Dikke pret!

Maar eerst: HAPPY NEW YEAR!!!!

WIST JE DAT:
- De zwangerschap verlof in Canada 12 maanden is?
-We Emma’s Canadeese paspoort in the pocket hebben? Dat wel in Victoria aangevraagd moest worden? Ruim 2,5 uur heen rijden, aanvragen, 2,5 terug rijden. Maar ik had dit samen met Dawn en haar 6 maanden oude zoon gedaan dus was erg gezellig.
-We voor haar Nederlandse paspoort naar Vancouver moeten? 1 uur rijden, 2 uur ferry, 1 uur bus, aanvragen en weer terug.
-Ik nog maar even niet teveel vertel over onze relatie in de laatste updates. Maar dat komt wel when the time is ready.

SPREUK VAN DE DAG:
- When was the last time you did something for the first time?

• 30 December 2015 - 19:17

Yvonne:

Jaaaaaaa, wij zijn aan het aftellen tot we voor de eerste keer met Emma mogen knuffelen! En dan laat ik haar (en jou natuurlijk) voorlopig niet los!!

• 30 December 2015 - 19:18

Marian Verhoeven:

Hoi Carla, Weer een leuk verslag. En wat een leuk dochtertje hebben jullie toch. En grappige foto's van haar . En dan de verrassing dat je voor een maand naar Nederland komt . Een bijzondere reis voor de kleine Emma. Wij wensen je ook een fijne jaarwisseling en een heel goed 2016 toegewenst. liefs Marian.

• 30 December 2015 - 19:18

Yvonne:

En het is me eindelijk een keer gelukt om als eerste te reageren haha!

• 30 December 2015 - 21:24

Reinier:

Mooi, dus de kleine heeft een dubbelle nationaliteit daarom zijn er zoveel mensen op aarde!!

Leuk dat het zo goed gaat.

Nou jouw verjaardag lukt niet in Nederland maar welkom geniet ervan, het carnaval is hier wel veranderd sinds je vertrek...........................hahahaha

hoor je nog wel, druk baasje momenteel

voorzichtig met vuurwerk en en het beste voor 2016

• 30 December 2015 - 23:35

Vi:

Wat fijn dat je naar NL komt met Emma!
    Ik hoop je gauw te zien en je te knuffelen, en met Emma of course!
    Kus xx

• 31 December 2015 - 08:49

Örjan:

Wat een mooi meisje Lalal! En wat goed dat je er ook meteen weer op uit trekt, het avontuur en het ondernemen wordt meteen met de paplepel ingegeven! Dit is ook een heerlijke leeftijd, dus koester deze momenten en geniet daar van !

Heel veel plezier met Emma's eerste vakantie in Nederland en dat nog wel met carnaval. Je timing is nog steeds prima in orde :-)

Alvast een hele fijne jaarwisseling en alle geluk, gezondheid en wijsheid in 2016 voor jullie alledrie!

• 31 December 2015 - 11:03

Marlijn:

Ja ik hoorde al van Yvonne dat je naar NL komt! Misschien kunnen we een keertje meeten bij Yvonne! Ben erg nieuwsgierig naar porky Emma haha!!! X

• 31 December 2015 - 12:23

Tante Joke:

Wat een leuke foto's !! Het is een echt dotje, zo lief in die pompoen!!!
    Leuk dat je weer naar Nederland komt, we zullen de kleine Emma zeker komen bewonderen.
    Een hele fijne jaarwisseling en laten al je wensen uitkomen in 2016.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal , van ons!!!

• 31 December 2015 - 13:47

Suzan Hamers:

Leuk om te lezen!! Misschien kom ik je nog tegen in oeteldonk met carnaval :-)! Happy new year alvast! X

• 31 December 2015 - 13:47

Suzan Hamers:

• 31 December 2015 - 17:48

Tante Ria:

Hoi Carla
    Wat een mooi meisje heb je toch. Wij kijken er naar uit om jou en Emma te zien.
    Een hele fijne jaarwisseling en tot gauw in Vught
    Veel liefs van ons

• 31 December 2015 - 18:43

Ons Pap En Ons Mam:

Emma en jij hebben samen al veel "first time" momentjes gehad ja en er zullen er nog veel volgen !! Weer mooie foto's van jullie erbij. Enne Emma is gewoon "Hollands glorie".
    Wij zijn al druk met alles in orde maken voor jullie logeerpartij. Dat wordt gezellig !!! Veel knuffelen en kroelen.

Ook voor jullie een leuke/gezellige jaarwisseling
    En een nieuw jaar met veel verrassingen !!
    Dikke kus XXX

• 01 Januari 2016 - 17:48

Renate:

Hoi Carla,

Gelukkig nieuwjaar! Wat goed dat dat begint met een bezoekje naar Nederland met Emma.
    Wat zal iedereen blij zijn om Emma te kunnen knuffelen en kussen.

Liefs Renate

• 02 Januari 2016 - 20:08

Odeke:

Leuk dat je met Emma naar Nederland komt!

• 07 Januari 2016 - 21:49

Ingrid:

Zo, ons Yvon als eerste en ik als laatste...
    Geniet lekker van al die "First time-momentjes", er komen er nog heeeeel veeeel.
    Teun is bijna 10, en daar heb ik zelfs nog van die 'First time momentjes' mee.
    En geniet er van, want ze zijn zo groot...
    Kan niet wachten om met jullie te knuffelen !
    Dikke kus je zus.

• 11 Januari 2016 - 19:38

Jacqueline :

Haïti gefeliciteerd!!!!!! Was veel te laat om nog kaart op tijd bij jou te krijgen dus keer via deze weg. VAN HARTE EN DRIE VERJAARDAGSZOENEN van mij xx