Back to Travel - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu Back to Travel - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu

Back to Travel

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

17 December 2008 | Nederland, 's-Hertogenbosch

HET AFTELLEN IS ALWEER BEGONNEN.
IN JANUARI GA IK VOOR ONBEPAALDE TIJD NAAR MIDDEN- EN ZUID AMERIKA.

Ik ben nog geen jaar terug van mijn vorige avontuur waarbij ik 6 maanden door Azië heb gereisd. Met de Transsyberië Express via Moskou en Mongolië naar China. Door China naar het Prachtige Tibet. Vervolgens Nepal met oa de geweldige Annapurna trek en daarna nog het veelzijdige India.
Wat een avontuur was dat he?! (zie het vorige verhaal voor een samenvatting)
Echt een reis om nooit te vergeten!

En nu….nu ben ik alweer aan het aftellen.
Het is definitief: Carla gaat weer op reis!
Mijn ontslag is ingediend (snif, dat betekend afscheid nemen en aangezien ik 5 jaar een zeer fijne tijd heb gehad bij BrabantWonen is afscheid nemen dus niet leuk. Jaja collega’s, ik ga jullie wel missen hoor!).
Tevens is mijn vliegticket geboekt en mijn appartement verhuurd.
Klaar om te gaan. (bijna dan…)

En waar gaat de reis heen? Nou, dat zal ik jullie vertellen. De reis gaat naar Midden-en Zuid Amerika. Waarbij ik op het strand van Mexico zal beginnen.
Vervolgens in Guatemala een cursus spaans zal volgen: Hola, Buenos días!!
En dan via Honduras, Nicaragua naar Costa Rica en Panama.
Oversteken naar Zuid-Amerika naar Ecuador, Peru, Bolivia en als alles meezit ook nog Chili en Argentinië!

Met wie? tsjah, weer alleen. Maar je weet ‘t: “ik gá wel alleen, maar ik bén niet alleen”. En deze keer komen Sandra (in Guatemala), Stefan (in Honduras) én mijn ouders (in Ecuador) me opzoeken. Gezellig toch?!

Voor hoe lang? Hier kan ik jullie geen duidelijk antwoord op geven. Ik ga namelijk voor onbepaalde tijd, maar ga voor het gemak maar uit van een (half) jaar. (daar heb je veel aan he?!)

En wanneer vertrekt ze dan?? woensdag 14 januari 2009 om 11:30 vertrek ik met het vliegtuig naar Mexico, Cancun.
Dus eerst zal ik nog gezellig in Nederland Kerst, Oud&Nieuw en zelfs mijn verjaardag vieren.

Jullie zullen me dus nog voldoende zien en daarna hebben we weer gezellig mailcontact en niet te vergeten via deze weblog waar straks weer alle spannende avonturen te lezen zijn.
To zover het 'Back to travel' nieuws!
xxx Carla


  • 17 December 2008 - 19:52

    Jos (reijnders):

    Ha (bijna) ex-collega,

    Cool.

    Je hebt het lef om dingen te doen waar veel mensen van dromen...

    Enjoy it.

    (p.s.: leuk dat je ons vandaag nog hebt bezocht)

    We keep in touch.

    Greetz
    Jos

  • 17 December 2008 - 20:13

    Lisette Geerdink:

    Ola guappa,

    Wat een fanatastisch vooruitzicht weer!!!!!
    We gaan uitkijken naar je verhalen en foto's...

    Fijne feestdagen en een reislustig nieuwjaar!!

    Groetekes Lisette

  • 17 December 2008 - 20:18

    Marjon Heeres:

    Carla geniet van weer een heel mooi avontuur maar dat gaat vast helemaal goedkomen!!
    Leuk dat je in Oss nog even bent langsgekomen.

    groetjes Marjon

  • 17 December 2008 - 21:03

    Jeffrey:

    Hai Carla,
    Je hebt de smaak te pakken.
    Leuk voor je en ik ga je mooie verhalen weer met veel plezier lezen.
    Geniet nog maar van de feestdagen hier in het koude kikkerlandje en wees voorzichtig met vuurwerk.
    Groetjes en knuffels van ons allen,
    Jeffrey,Giny,Ferdi en Joyce!!!!!!!!

  • 18 December 2008 - 05:57

    Bert:

    Ha Carlalala,

    Ontzettend stoer van je dat je deze nieuwe plannen hebt gemaakt én vooral dat je ze hebt doorgezet (na enige twijfel). Leuk om te merken hoe je er mee bezig was de laatste tijd.

    Ik wens je uiteraard weer heel erg veel plezier, hoop dat je weer mooie dingen gaat zien van deze aardkloot en bovenal dat het je erg goed gaat.

    Ik zal je reis weer met veel plezier via je weblog volgen.

    Tot slot (voor nu dan):
    IK ZAL JE MISSEN, CARLA!

    Groetjes en geniet ervan!
    xxx Bert

  • 18 December 2008 - 06:50

    Örke:

    Trut! ;-D

  • 18 December 2008 - 07:30

    Arjan:

    Ola kindercola Carlalos,

    Wat gaat de tijd nog snel, ik hoor je het nog zeggen en nu is het al weer zo ver... ver hoor Amerika. geniet ervan !!
    Alweer, gaaf hoor !!
    Ik zal je verhalen met veel plezier volgen, en als je in 2016 weer terug bent geef ik je wel weer een rondleidng in Den Bosch..
    ik zal je missen !!

    Carla, fijne feestdagen en een super 2009 !!

    Adios,

    Arjan

  • 18 December 2008 - 07:53

    San:

    Hola Chica!

    Leuk om je weer te volgen via deze weblog, al hoop ik je deze x live te ontmoeten in het altijd mooie Guatemala!
    (Mucho vino blanco/tinto/rosado!!!)

    En don't forget:
    Don't dream your life, live your dream!!!

    XXX San


  • 18 December 2008 - 08:04

    Mir:

    nou Carlalala, dat is het dan. Dat was het dan. Heel fijn om weer te gaan! En ook jammer! Maar heel veel plezier en heel veel mooie momenten, voorzichtig zijn en op jezelf passen. Liefs van Mir

  • 18 December 2008 - 08:27

    Sandra:

    Hey Kaatje, we zullen je uiteraard weer gaan missen. Zeker zo rond eind april, maar we wensen je een hele goede reis geniet ervan.... liefs ssy?

  • 18 December 2008 - 10:17

    Marleen:

    He nichtje,

    Superstoer!
    En een hele mooie trip gaat het worden, want het zijn echt hele mooie landen waar je heen gaat, met prachtige natuur en geweldige mensen. Ben heel benieuwd naar je verhalen, en of je ook plekken aandoet waar wij (pas nog) zijn geweest...
    Heel veel plezier met de voorpret en ik kijk al uit naar je eerste verhaal!
    groetjes, Marleen

  • 18 December 2008 - 10:33

    Nicole:

    Ha Carla,

    heerlijk vooruitzicht weer! En helemaal als je weet dat er af en toe nog vrienden en familie met je meereist. En uiteraard ga je daar ook weer genoeg vrienden maken.

    Geniet van je laatste weken in Nederland en straks van je reis!

    X Nicole

  • 18 December 2008 - 11:09

    Marielle:

    He Carla,
    Ik hoorde van Gridje dat je weer gaat travellen. Gaaf hoor ! Kom je vantevoren nog ff je foto's van je vorige reis laten zien. Dat hadden we afgesproken, toch ? Kijk maar of dat er nog inzit. En anders mailen we gewoon via je weblog en blijf ik toch op de hoogte van je spannende verhalen. Als ik je niet meer zie. Hele fijne kerstdagen en een super 2009 toegewenst. Geniet ervan meiske maar daar ben ik niet bang voor.
    Liefs van Marielle x

  • 18 December 2008 - 11:28

    Ons Pap En Ons Mam:

    Hee Kaatje, ook voor ons is het aftellen weer begonnen, maar gelukkig kom je nog 14 daagjes thuis slapen voor je gaat. Wel weer spannend ook al is het niet de eerste keer dat je gaat.
    Tot snel. XXXX

  • 18 December 2008 - 14:42

    Ingrid En D'r Mannen:

    Ha Kaatje,

    Nou, spannend hoor ! Daar ga je WEER !!! Ook deze keer zullen we je weer erg gaan missen, maar zover is het gelukkig nog niet. Eerst nog kerst, nieuwjaar en je verjaardag vieren.
    Succes nog met de laatste voorbereidingen en tot snel.

    Liefs Ingrid

    (Ook met jouw moet ik eens wat afspraken maken net als bij ons Yvon. Die mag ook niet meer langer dan een paar maanden weg !!! Spreken wij dat ook af als je terug bent van deze reis ???)

  • 18 December 2008 - 14:56

    Christel:

    Hoi Carla,

    Ja lekker zeg !!! Gaat ze weer lekker reizen !!!
    En wij maar werken he !!
    Heel veel plezier thuis bij jullie pa en ma en tot horens en lezens.

    Kus uit Erp
    Christel Arlon Aron Sven en Nick

  • 19 December 2008 - 05:50

    Els Knoope:

    fijne feestdagen en een goede, leuke, reis toegewenst.

  • 19 December 2008 - 06:02

    Reinier:

    Ik zie het goed je plek op BB(reisburo Brabant Wonen, euhmmm) is leeg!!!
    Shit!!!!!
    follow your dream!!!

    Of zoals Tim Finn het ooit prachtig bezong: Where ever I lay my head that's my home!!!!

  • 20 December 2008 - 15:18

    Tante Ria Ome Henk:

    hoi Carla
    Maak er ook deze keer een mooie reis van.
    Wij gaan het zeker weer met plezier volgen.Veel plezier met je voorbereidingen,We zien je nog wel voor je vertrek groetjes.

  • 21 December 2008 - 11:11

    Marlijn:

    Ha Carla

    Maak er weer een mooie reis van, maar dat moet lukken in Midden en Zuid Amerika!! En let aub goed op je fototoestel he...

    X Marlijn

  • 22 December 2008 - 14:08

    Yvonne En Peter:

    Heee zus,
    Tja, ik vind het schandalig dat je weer gaat vertrekken en ons gewoon weer achterlaat. En dat voor zo'n lange tijd!! Dat is echt veel te lang. Maar ja, ik weet wat voor moois je daar allemaal gaat zien, dus begrijp het natuurlijk wel. Heel veel plezier en goed uitkijken he!? Maar gelukkig zie ik je voor die tijd nog heel vaak.
    Hele dikke kus ons

  • 28 December 2008 - 18:57

    Marijke:

    Hey Carla,
    Ben ik net gewend aan onze gezellige gesprekken op kantoor, laat je net voor mijn zwangerschapd verlof weten dat je graag weer op reis wilt. En zoals ik toen al zei: Je moet doen wat je hart je in geeft, je leeft maar één keer. Maar ik vind het heeeeel erg jammer dat als ik straks terug kom van mijn verlof dat je er niet meer bent. Ik spreek je zeker nog voor dat je vertrekt. Veel plezier nog met de voorbereidingen. Fijne jaarwisseling en geniet nog met volle teugen van je familie en vrienden voordat je ons allemaal gaat verlaten voor een half jaar of jaar.
    Tot spreeks maar weer.
    Groeten Marijke (BB)

  • 29 December 2008 - 10:50

    Marsmellow:

    ja toos zoals beloofd een berichtje! sommige mensen hebben het ook altijd goed he... en maar reizen en werken ho maar! ha ha.. misschien zie ik je nog en misschien ook niet, de tijd zal het leren. In ieder geval veel plezier en oogjes open houden :) dikke kus mars

  • 31 December 2008 - 10:49

    Tineke:

    Wat een lef heb jij om weer te gaan reizen.
    Geniet ervan maar pas goed op jezelf, Ik kijk weer uit naar jouw verhalen. Het ga je goed en misschien mog eens tot ziens. De wereld is soms zo klein.
    Liefs Tineke

  • 31 December 2008 - 16:30

    Angela:

    Ha die Carla,

    Over 14 dagen is het weer zover. Dan ga je weer een fantastische reis maken. Maar voor vanavond, een hele fijne, gezellige en goede jaarwisseling.

    Gr. Angela

  • 05 Januari 2009 - 09:17

    Franske:

    Aller liefste vriendin ik heb niet de mogelijkheid gehad om afscheid van u te nemen maar bij deze heel veel pezier en doe geen dingen die ook niet doe
    Vg Frans v Dinther

  • 06 Januari 2009 - 15:05

    Violachica:

    Respect meissie!
    Ga ervoor!!!

    Liefs,

    Viool

  • 07 Januari 2009 - 14:44

    Wendy Evers:

    Hey Carla,

    Inderdaad leuk dat je in Oss nog even langs bent gekomen...maar ja...net als ik er niet ben. Tsss!
    In ieder geval heel veel plezier!

    Groetjes Wendy

  • 10 Januari 2009 - 13:02

    Willemien:

    Ha die Carla

    Ooit vierden we samen onze verjaardag, dus ik ga er van uit dat je een dezer dagen jarig bent. De elfde ?? Hoe dan ook, gefeliciteerd en een goed dertigste levensjaar waar het dan ook is... (ja ik weet dat je pas 29 wordt, maar dan zit je in je 30 levensjaar!)
    Nou meisje pas goed opzelf, heel veel plezier en ik volg je via je boeiende op deze site.
    groetjes en fijne verjaardag
    Willemien

  • 10 Januari 2009 - 13:03

    Willemien:

    Ha die Carla

    Ooit vierden we samen onze verjaardag, dus ik ga er van uit dat je een dezer dagen jarig bent. De elfde ?? Hoe dan ook, gefeliciteerd en een goed dertigste levensjaar waar het dan ook is... (ja ik weet dat je pas 29 wordt, maar dan zit je in je 30 levensjaar!)
    Nou meisje pas goed opzelf, heel veel plezier en ik volg je via je boeiende verhalen op deze site.
    groetjes en fijne verjaardag
    Willemien

  • 19 Januari 2009 - 08:13

    Ronald B.:

    Hola viajera guapa,
    Que tal? Donde estas ahorita? Al aangekomen in Yucatan? Ik kijk nu naar buiten en het is nat, koud en grijs. Toch leuk te weten dat jij witte Caribische stranden binnen blotevoeten bereik hebt. Jammer dat we de date niet meer konden regelen. Wendy en ik gaan april een maand naar Nepal en hadden je advies nodig. Maar ja, dan gaan we maar 4 weken naar de Kempervennen en laten we ons vermaken door het animatie team aldaar. Ook leuk... Super dat je weer op reis bent. 9 jaar startte ik ook die reis tussen Colorado en Peru. Je gaat een super mooie reis maken. Echt veel mooie landen onderweg. Ik ben benieuwd hoe het je zal vergaan. Hasta la cuenta proxima.

    El Viajero loco, Reynaldo.

    P.S. Koningin Fabiola maakt het goed na haar schildklier operatie. Ben je weer gerust nietwaar...

  • 20 Januari 2009 - 21:06

    Jeffrey:

    Jammer
    Nog geen mooi avontuur te lezen.
    groetjes..............

  • 30 Januari 2009 - 17:58

    Marcel :

    hey toos ga je hier nog wat opzetten??! wordt wel weer tijd he!! buur

  • 30 Januari 2009 - 22:03

    Willem Koppers:

    Ben je wel echt vertrokken Carla, of zit je nog lekker thuis...?

  • 10 Maart 2009 - 08:18

    Frans V Dinther:

    Beste Kaatje hier een bericht uit de Bosch van je vierd Franske je heb een mooie reis ik wil met u mee maar bali is ook heel mooi ook voor mama heel veel plezier en gezonde reis
    Frans v Dinther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Carla

Spreuk van de dag: Droom niet je leven, maar leef je dromen. PLUK DE DAG!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 133178

Voorgaande reizen:

14 Januari 2009 - 01 Januari 2014

Carla op Avontuur

Landen bezocht: