Jetskieen op Pangkor - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Carla - WaarBenJij.nu Jetskieen op Pangkor - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Carla - WaarBenJij.nu

Jetskieen op Pangkor

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

16 September 2004 | Maleisië, Kuala Lumpur

Donderdag 16 september 2004:
Om 10 uur (Jaaa, we mochten uitslapen!) Gingen we met een speedboot naar het eiland Pangkor. Daar werden we met leuke roze taxi’s rondgereden waar we, met diverse tussenstops, aankwamen bij een mooi (bijna) wit strand en een heldere zee. Daar konden we lekker zonnen, zwemmen, snorkelen, maar ook jet-ski’s huren. Dat is natuurlijk wel leuk! Dus Dennis en ik sprongen op een jet-ski. Dennis zei dat ik stuurde als een Watje. How eens even, ik ben natuurlijk geen watje!! Ik tel tot drie, gooi het stuur om, en daar liggen we dan, lachend in het water en de jet-ski op z’n kop. Leuk speelgoed!
Toen was Dennis aan de beurt om te sturen. En het antwoord op de vraag wie er nu stuurt als een watje, raad je nu natuurlijk al….. (sorry Dennis, ik mag niet liegen, maar ik maak het nog wel goed met je. xxx)

Terug bij het hotel hadden Dennis, Laurens en ik wel eens zin om te golven. Nooit gedaan, dus dat is wel grappig. Ik had voornamelijk zin om met zo’n golfkarretje te racen. Nou, dat viel even tegen. Toen net alle spullen waren klaargezet, mochten we de baan niet op want we hadden geen poloshirt aan. Ik vond dat ik er al heel erg golfachtig uitzag maar dat mocht toch niet. We mochten wel 100 ballen weg meppen, dus dan deden we dat maar. Dat viel toch wel even tegen. Ik kreeg de balletjes nog geen 50 meter ver. Ik denk dat ik het toch maar bij midgetgolf moet houden….
Laurens was er wel goed in, dus die kon op golfkarretjes en aapjes mikken. Helaas, niks geraakt.
‘S avonds met de hele groep gegeten en afscheid genomen van onze reisleider Hendrik want die ging verder reizen. Na het eten gingen we nog gezellig kletsen en dansen aan de bar.


Vrijdag 17 september 2004:
Helaas, we mochten niet uitslapen dus om half 8 weer uit bed.
Vandaag zijn we naar het eiland Penang gereisd. Onderweg zijn we gestopt bij de rubberbomen, houtskoolfabriek en bij een vissersplaatsje. ‘S middags hadden we nog wat gedronken in het dorpje en liggen kloten in het zwembad. ‘S avonds gingen we weer op stap. Lekker dansen, drinken, ouwehoeren en gek doen. Geweldig dus!!!
Rond 3 uur weer terug bij het hotel maar helaas bijna niet kunnen slapen door de buikkrampen. (nee, er volgt geen 2e poepverhaal!!)

Zaterdag 18 september 2004:
Zware ochtend!!!
’s Ochtends hadden we een citytoer. Gelukkig werden we weer rondgefietst en hoefde ik niet te lopen. 20 van die fietsjes achter/langs elkaar, dat was wel een leuk gezicht. Sommige fietsjes hadden muziek dus werd er soms flink meegezongen (hé Brechtje). Ook hielden de fiets-mennekes soms een wedstrijd, dus dan ging je er ineens als een speer vandoor. We stopte regelmatig en kregen dan uitleg door een grappige gids, maar ik kon me niet concentreren dus heb van heel de uitleg niks meegekregen.

Tegen het eind van de middag gingen we met een groepje naar de andere kant van het eiland om daar te zwemmen bij het dochterhotel. Helaas regende het. Dennis en ik gingen toch zwemmen, terwijl de rest in het restaurantje zat. Dennis en ik hebben veel gelachen om een gek die de hele tijd saaie verhaalde tegen ons ophing. Wegzwemmen hielp niet echt want hij zwom mee, of kwam later terug. Dan maar naar de zee. Hey, de zee is veel warmer. Maar ja, het bleef regenen dus na 2 uurtjes gingen we toch maar in het restaurantje warme chocolademelk drinken.
‘S avonds had ik het eten maar overgeslagen want had nog steeds buikkramp, dus ging maar eens vroeg naar bed.


Volgende keer in deel 5:
De romantiek op Langkawi…….
Maar ook een geweldige mangrovetocht en met het duiken heb ik een bekende tekenfilm-vis gezien. Rara, welke is dat?


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Carla

Spreuk van de dag: Droom niet je leven, maar leef je dromen. PLUK DE DAG!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 133199

Voorgaande reizen:

14 Januari 2009 - 01 Januari 2014

Carla op Avontuur

Landen bezocht: