Romantiek op Lankawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Carla - WaarBenJij.nu Romantiek op Lankawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Carla - WaarBenJij.nu

Romantiek op Lankawi

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

19 September 2004 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zondag 19 september 2004:
Tring, tring…….6 uur…….opstaan!!
Vandaag reizen we naar onze laatste bestemming; Langkawi.
Om daar te komen hadden we een boottocht van 2 uur. Dennis en ik hadden een mooi plekje achterin de boot gevonden waar we 5 aaneengesloten stoelen tot onze beschikking hadden. Hier konden we om de buurt lekker languit op liggen. Maar….wat ook kon, is samen liggen. We lagen op onze zij tegen elkaar aan. Ik kreeg vlinders in mijn buik!
In de middag kwamen we aan bij ons ressort, welke aan de zee is gelegen, waar we allemaal in kleine vrijstaande hutjes met veranda slapen. Meteen bikini aan en het zwembad in plonsen. Af en toe kwam de zon met moeite door de wolken heen, maar het duurde niet lang tot het weer begon te stortregenen. Maar dit keer was dat helemaal niet erg! Let op, want nu komt de romantiek!!
We zaten met een hele groep in het zwembad te lummelen. De mannen tegen de vrouwen. De vrouwen moesten er dus voor zorgen dat de mannen de bal niet in hun bezit kregen. Dennis zat ook in het water en misschien dat je het nog niet door had, maar ik had wel een oogje op hem. Dennis en ik hingen met het spel de hele tijd om elkaars nek. Toen we elkaar op een gegeven moment aankeken en ik recht in zijn mooie ogen keek kwamen onze monden naar elkaar en hebben we gekust. In het zwembad in de stortregen, echt geweldig.
We hebben nog een hele tijd in het water gehangen en toen we het echt koud kregen gingen we met z’n tweetjes op één strandbed liggen, onder een afdak, onder de handdoeken.

Maandag 20 september 2004:
Vandaag gaan we met de boot de rivier op; een mangrovetocht. Dat was echt een super dag! Alleen……het regende! Maar gelukkig werd het ‘s middags droog en zonnig.
We hebben aapjes eten gegeven (zie foto). We zijn door een vleermuizen grot gelopen, hebben kleurige visjes eten gegeven en we eindigde op een tropisch eiland. Op dat eiland hebben we lekker gegeten, gezond in de felle zon, gezwommen en schelpjes gezocht.

Aan het eind van de middag kwamen we terug bij ons ressort en het was gewoon nog steeds mooi weer. Het was zelfs zo mooi dat het eigenlijk te warm was om in de zon te liggen. Daarom hebben Dennis en ik lekker onder de palmbomen in de hangmat geschommeld.
’s Avonds hadden we aan het strand gegeten waar een bandje optrad, welke erg lachwekkend waren omdat ze erg vals zongen.
Rond 12 uur ging iedereen naar bed en wat ik toen nog allemaal gedaan heb kan ik helaas niet vertellen. Dit is namelijk een gecensureerde versie…… (flauw hè?!)

Dinsdag 21 september 2004:
Vandaag is het een duik/ snorkeldag bij een zeer mooi eiland met super helder blauw water. En ik ging natuurlijk duiken (tot ca 12 meter diepte)!! Nou, het was me toch mooi onder water!!!! Je kon ver weg kijken en er waren mega veel vissen welke rakelings langs je heen zwommen. Veel gekleurde vissen in alle formaten, maar ook grote, grove, lelijke vissen. En zal ik eens vertellen welke vis ik nog meer heb gezien???? Ik heb NEMO gezien!!!! JUPPIE!!
Na het duiken ben ik met mijn onderwatercamera gaan snorkelen. Ik heb heel het rolletje van 24 foto’s volgeschoten met grote/ kleine/ mooie/ lelijke vissen, kwallen, koraal enz.
En weet je wat ik ook heb gezien? Haaien! Nou ja, haaitjes dan, want ze waren ca 80 cm lang. Deze zwommen op een meter afstand van je. Echt apart.
Na de lunch ben ik met brood gaan snorkelen, dan zat er echt een zwerm vissen om je heen.
Ook heb ik nog gezond in de regen. Dat is echt heel maf. De zon scheen fel en toch regende het, VREEMD. Waar de regen vandaan kwam was moeilijk te zeggen maar het was wel lekker verkoelend.











Volgende week in Deel 6 (laatste deel):
Is Dennis nou een Watje of een Bikkel?
Naar huis??? Nee, pas over 3 dagen!
Het topje van de berg en,
zonnen of cocktails drinken?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Carla

Spreuk van de dag: Droom niet je leven, maar leef je dromen. PLUK DE DAG!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 133154

Voorgaande reizen:

14 Januari 2009 - 01 Januari 2014

Carla op Avontuur

Landen bezocht: