Bijna zover - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

01 September 2007 | Nederland, 's-Hertogenbosch

En ja hoor. Het is zover. De reiskriebels zijn er!
Het grote avontuur gaat bijna beginnen. 6 maanden door Azië heen reizen. Ik kijk uit naar de mooie dingen die ik zal gaan zien en beleven. De mensen die ik zal ontmoeten en de vele dingen die ik zal leren.
Maar er is ook een andere kant: de spanningen en de vragen: kan ik iedereen wel zo lang missen? Zal ik het niet eng gaan vinden zo in mijn uppie? Zal alles goed gaan? Waarom wil je überhaupt weggaan als je zo’n heerlijk leventje hebt in het Bossche??
Zoals je begrijpt is het allemaal nogal dubbel maar het avontuur en het onbekende is sterker dan alle rondspokende vragen.

Daarom heb ik super veel zin in 30 september. Deze dag stap ik in Den Bosch op de trein en zal het grote avontuur beginnen. De eerste stop is in Moskou waar ik overstap op de Transsiberië /Transmongolië-express met als eindbestelling China, Beijing. Om de ruim 8.000 km te onderbreken zal ik ook in Mongolië een stop maken.
De verdere plannen zijn als volgt: door China heen naar Tibet, Nepal en India. Vervolgens Laos, Cambodja en Indonesië.

Hoe mijn reisroute werkelijk zal verlopen en wat ik allemaal mee ga maken vermeld ik allemaal op deze weblog. Dus als je mijn avontuur wilt volgen?? Meld je dan aan op deze weblog en je ontvangt automatisch een e-mail zodra ik een nieuw bericht heb geplaatst.

Dikke knuffel Carla

  • 01 September 2007 - 16:46

    Jacqueline Van G:

    Hee Carla,
    Een nieuwe weblog zie ik, leuk.
    Petje af voor het lef om zo alleen op reis te gaan! Ik gruwelde vanmorgen al van een spin in de gang...
    Ik wens je heel veel plezier en succes in Azie en kom heelhuids terug, hopelijk een bult mooie ervaringen en avonturen rijker!! Wie weet zie ik je de 21e nog even.

    p.s Er ligt hier nog een Mp3-speler van jou, wil je die ook mee op reis hebben?

  • 02 September 2007 - 11:19

    Ons Pap En Ons Mam:

    Hee Kaatje het begint nu wel erg dichtbij te komen!!
    Wij wensen je natuurlijk een onvergetelijke reis toe met veel mooie dingen om te zien en heel veel lieve mensen die een beetje op jou passen daar!
    Dikke kus en knuffels XXXXX

  • 03 September 2007 - 06:20

    Bartje G.:

    Hey Schatke,

    Heel veel plezier voor de komende periode. We zullen je verhalen in de gaten houden. In ieder geval zie ik je de 21ste nog ...FEESTJE!!!! gezellie...

    Groeten en un Kus

    Bart & Nicole

  • 03 September 2007 - 21:09

    Yvonne:

    hee kaat,
    wat een gave weblog!! echt stoer hoor, je reis gaat bijna beginnen. Hoe is het nou met je voorbereidingen???
    Ik ga je zeker volgen vanuit zuid-Amerika!!! heel veel plezier op je feest. enne.....ik kom je weer mee ophalen hoor!!!
    dikke kus yv

  • 03 September 2007 - 21:27

    Daan:

    Groot gelijk dat je gaat!! Nadat we volgend jaar samen de 7 heuvelenloop hebben gelopen (ha ha!) mag ik weer eens op reis :-) Het ga je goed en we heuren 't wel he!

  • 04 September 2007 - 13:21

    Ingrid, Jeroen, Teun:

    Ha kaatje,
    Weer een weblog om bij te houden, en dat ga ik ook zeker doen. Heb me al aangemeld zodat je me op de hoogte kan houden van al je spannende verhalen. Geniet ervan en tot ziens.
    Liefs Ingrid, Jeroen en een hele dikke knuffel van Teun.
    En ik ga oefenen zodat hij tante Kaatje tegen je zegt als je terugkomt.

  • 04 September 2007 - 14:55

    Fleur:

    Super cool! Kga je verhalen zeker volgen...Maar nu nog effe genieten van t Bosche! Grtz

  • 04 September 2007 - 19:38

    Sandra:

    Ha Caatje,

    Spannend hoor, het is bijna zover! Ik vind het al spannend om te verhuizen... heb dus een ietsiepietsie een idee hoe het voor jou voelt... Ik wens je een superreis toe en hoop dat al je verwachtingen uitkomen!

    Kus Sandra

  • 09 September 2007 - 09:52

    Patricia:

    Hey Carla,

    het is bijna zover!!! Kom zeker de 21e langs om een uitzwaaiborrel samen te nemen. Ik zal de site in de gaten houden en ben heel benieuwd naar je verhalen!

    Liefs Patricia

  • 09 September 2007 - 15:21

    Jeffrey:

    Ik ben nu al benieuwd naar al die verhalen die gaan komen.Ik kan niet wachten.
    Volgens mij ga je een heerlijke tijd tegemoet.
    Vroegah heb ik dit ook gedaan en het is voor iedereen aan te raden.
    Liefs en knuffels uit Hoofddorp !!


  • 13 September 2007 - 07:14

    Bert:

    Ha Carlalala!
    Ik ben ontzettend benieuwd naar al je avonturen in Azië. Alvast heel veel plezier, let goed op jezelf, niet stout zijn, etc.
    Geniet van alles, het wordt ongetwijfeld een onvergetelijke reis. En onthoud: het is jóuw ding!
    Ik zal je volgen via deze weblog.

    Groetjes en een X
    Bert

  • 15 September 2007 - 07:21

    Örke:

    Eeh Lala!
    pakweg zes maanden, zijn ongeveer 181 dagen, zijn een dikke 4.344 uur, komt in de buurt van een slordige 260.640 minuten, maakt dan toch een behoorlijke 15.638.400 seconden.........das lang! Zorg er voor dat het een fantatische "Lala" reis wordt! Ennuh, vanaf nu + die 15.638.400 seconden ....... no worries!!

  • 20 September 2007 - 14:20

    Iwan:

    hoi schoonheid.

    Geniet van je vakantie en hou ons op de hoogte.doe geen dingen die ik ook niet zou doen.

    groetjes xx

  • 24 September 2007 - 15:33

    Joost Van Leeuwen:

    Nou Carla heel veel succes in het buitenland!
    Ik vindt het super knap dat je het aan durft!
    Enne ik blijf je volgen natuurlijk!!

    Liefs joost

  • 25 September 2007 - 09:53

    Harrie Boeijen:

    heej Carlalala!

    Nou, het is bijna zover!!! Geniet ervan en stiekem hopen we je snel weer terug te zien. Enne....het was gezellig vrijdag hoor..!!! Ik wacht nog op de foto's!!!

    Have fun!!!!!!!!

    XX Harrie

  • 26 September 2007 - 17:39

    Amber:

    Hoi Carla, nog maar een paar nachtjes slapen en het is zover....Spannend! Ik kom je uitzwaaien in Den Bosch. Was weer gezellig gisteren en nog bedankt voor je kadootje. Dat gaat zeker smaken!!Tot zondag!

  • 29 September 2007 - 09:05

    Willemien:

    ha die Carla

    Ik heb je niet meer gezien, maar je via via toch nog een berichtje kunnen sturen. Ik wens je heel veel plezier en ik ga je zeker volgen via deze site. Morgen een goed afscheid en op naar het onbekende !!
    groetjes en xx Willemien

    ps vergeet het poppetje niet in je rugzak te stoppen!

  • 30 September 2007 - 18:53

    Marsmellow:

    hey ruska! have fun! marsmellow :)
    je kan onze film online zien op www.videozone.nl/video/48hrsfilmwmv.wmv

  • 01 Oktober 2007 - 12:16

    Bram:

    He die Carla,

    Al een dag onderweg. Wil je alweer terug? Heel veel plezier. Enjoy en ik zal je reisverhalen met enige jaloezie lezen.

    Groeten aan de Russen, op naar de Chinezen en je weet 'het is altijd fijn in de trein' (volgens Bert en Ernie).

    Groeten Bram

  • 01 Oktober 2007 - 15:05

    Arjan:

    hoi carla,

    wel een beetje saai nu op het bb....

    heel veel plezier !!!
    houdoe ,

    Arjan
    ps:
    chinees bier is niet te zuipen...

  • 03 Oktober 2007 - 10:02

    Harrie:

    Were are you now....................

    Hopelijk is je reis goed begonnen!!!
    Ik hoop snel iets te lezen op de site..

    X Harrie

  • 03 Oktober 2007 - 14:44

    Mir:

    ha die Carla,
    Heel veel plezier, heel veel mooie dingen zien. Goed op je zelf passen en heel weer terugkomen.
    Dikke kus
    Mir

  • 14 Oktober 2007 - 18:21

    Diana:

    He Meissie

    Je bent inmiddels al een behoorlijk eind op weg. Ik hoop dat je geniet van alle mooie, spannende, uitdagende dingen om je heen. We missen je al wel hoor en uhhh ik probeer een beetje op Juut ... te passen (ik rook me te pletter), maar die moet nog even wennen zonder jou. Komt wel goed.

    dikke kus
    See you
    Diana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Carla

Spreuk van de dag: Droom niet je leven, maar leef je dromen. PLUK DE DAG!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 133169

Voorgaande reizen:

14 Januari 2009 - 01 Januari 2014

Carla op Avontuur

Landen bezocht: