Carla naar Zuidelijk Afrika - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu Carla naar Zuidelijk Afrika - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu

Carla naar Zuidelijk Afrika

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

15 Augustus 2006 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Carla naar Zuidelijk Afrika

1 September is het zover, dan begint mijn rondreis door Zuidelijk Afrika.
Een kampeerrondreis van 30 dagen door Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zimbabwe.

Een spectaculaire reis vol avontuur, prachtige landschappen en beroemde wildparken als Etosha en Chobe. Zo kan ik sandboarden op de hoogste zandduinen ter wereld, raften op de wilde Zambezi rivier en met een holle boomstam varen tussen de nijlpaarden in de groene Okavango Delta. Naast savannes kom ik op deze reis door woestijnen en moerasgebieden en bezoek ik een van de grootste watervallen ter wereld: de Victoria Falls.

Het beloofd een geweldige reis te worden. Een uitgebreide reisomschrijving is te vinden via onderstaande link.
http://www.shoestring.nl/www/index.php?m=brochure&selectie1=2&reiscode=GRSSZA
let op: ik voer de reis in omgekeerde volgorde uit, waarbij ik in Johannesburg start en vanaf Kaapstad weer terug naar Nederland vlieg.

Via deze weblog http://kaatje13.waarbenjij.nu wil ik jullie op de hoogte houden van mijn reis.
Ik denk dat we niet vaak internet hebben, maar als het er is, kan ik toch een berichtje achterlaten!!!

Groetjes Carla
Ps. De foto’s welke aan dit bericht zijn gekoppeld zijn gewoon leuke foto’s om de weblog alvast wat op te vrolijken…..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Carla

Spreuk van de dag: Droom niet je leven, maar leef je dromen. PLUK DE DAG!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 133222

Voorgaande reizen:

14 Januari 2009 - 01 Januari 2014

Carla op Avontuur

Landen bezocht: