THE END. - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu THE END. - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Carla - WaarBenJij.nu

THE END.

Blijf op de hoogte en volg Carla

13 Oktober 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

GOODBYES ARE NOT FOREVER, WARM WELKOM IN NEDERLAND, PLUK DE DAG!

Ik noem het ‘THE END’ want dit word mijn laatste weblog-verhaal, maar eigenlijk is het voor mij THE NEW BEGINNING.
Tijdens mijn laatste verhaal was ik druk bezig met pakken, regelen, en organiseren voor het remigreren naar Nederland en afscheid nemen van Canada. Dit was niet makkelijk, maar deze spreuk hielp de pijn te verzachten:
--Goodbyes are not forever, goodbyes are not the end. They simply mean, I’ll miss you until we meet again.--

Na een lange reis werd ik beloond met een warm en vrolijk welkom in Nederland en in een gezellig busje reden van we van het vliegveld allen gezamenlijk naar huis. I’m home!
Ik ben inmiddels alweer 3 maanden terug in Nederland en we zitten helemaal op ons plekkie.
De eerste tijd hebben we gezellig bij mijn ouders gewoond en naast bijkletsen met iedereen en van het zonnetje genieten hebben we ook mijn appartementje een make-over gegeven; nieuwe vloer, frisse kleuren op de muren, lieve babykamer en heerlijk veel opslagruimte gecreëerd. Familie (en vooral papa) bedankt voor jullie enorme hulp! Het is echt fijn thuiskomen nu!
Naast klussen was er ook tijd voor fietsen, kermis, bezoekjes, en zelfs terrasje. Genieten.

En dan ineens is het 16 september 2016; Emma’s eerste verjaardag! Jason was zelfs voor een week overgekomen vanuit Canada en we hebben een fijne week gehad; lekker fietsen en picknicken, naar de dierentuin, en groot feest. Jeetje, wat gaat de tijd hard.
Gelukkig heeft ook Emma haar draai helemaal gevonden hier en geniet van alle gezelligheid.

Ook mag ik jullie het fijne nieuws melden dat ik een baan heb als woonadviseur bij een woningcorporatie in Dongen (tijdelijke functie). Fijn om weer aan de slag te zijn!
Alles begint weer op de rit te komen en daarbij kan ik de heftige tijd van afgelopen jaren achter me laten. Hooray. Heerlijk gevoel! PLUK DE DAG!!!!

Ondanks dat mijn levensavonturen hier in Nederland gewoon verdergaan, ga ik wel stoppen met deze weblog.
Ik wil jullie graag heel erg bedanken voor het volgen van mijn avonturen en de reacties op mijn verhalen, daar heb ik al die jaren erg van genoten.

Take Care. Hugs Carla en Emma.

WIST JE DAT:
- All the beauty you need is already inside you.
- Enjoy the little things in life, for someday you will realize they were the big things.
- Let your faith be bigger than your fear.
- Everything is going to be ok in the end. If it’s not ok, it’s not the end.

SPREUK VAN DE DAG:
- Don’t cry because it’s over, smile because it happened.

  • 13 Oktober 2016 - 16:16

    Örjan:

    Hey Lala,

    Ben ik bij de laatste weblog toch nog een keer de eerste die reageert!
    Fijn om te lezen dat je weer helemaal gesetteld bent en dat je weer in corporatieland werkt. Heel veel succes daar en ik ga er van uit dat we elkaar nog wel eens treffen voor een bakkie koffie.

    groet,

    Örjan

  • 13 Oktober 2016 - 16:17

    Mirjam:

    Mooi Carla!
    Ik ga je verhalen missen want ik volg je nu al zolang!!
    Maar gelukkig zitten we plots toch aardig in de buurt dus ik vermoed dat we binnenkort lekker bij kunnen kletsen.
    Dikke knuffel,
    Mirjam en Tara :)

    (maar 6 dagen verschil tussen de verjaardagen!)

  • 13 Oktober 2016 - 16:18

    Marlijn:

    Wow! Gefeliciteerd met je job! Goed nieuws!

  • 13 Oktober 2016 - 16:21

    Els Knoope:

    Fijn dat je weer thuis bent. Komt helemaal goed!
    Groetjes aan Emma.

  • 13 Oktober 2016 - 16:57

    Mariëlle :

    Lieve Carla.
    Fijn dat je weer in 't mooie 4 seizoenen Nederland bent meis.
    Ik wens jou en Emma nu veel mooie avonturen hier toe saampies in jullie lekker fris gerestyled HOME, in 't mooie Den Bosch.... . Ach tis overal ok als jullie maar saampies zijn hé.
    Mn zussie (ja jaja ook de jouwe

  • 13 Oktober 2016 - 17:02

    Bert:

    Welkom terug, Carlalala!

  • 13 Oktober 2016 - 17:36

    Ome Henk En Tante :

    Hoi lieve Carla
    Wat hebben wij al die tijd genoten van je verhalen.
    Je hebt in die jaren ook ontzettend veel beleeft, vooral veel mooie dingen.
    Wij weten zeker dat je het in den Bosch ook weer fijn zult hebben samen met Emma.
    Heel heel veel geluk en veel liefs van ons
    Tot gauw...

  • 13 Oktober 2016 - 18:14

    Nicole Vd Donk:

    Wat ben je toch een enorme tough lady!! Je mag zo trots zijn op wat je hebt gedaan. Met alle ups and downs. Respect voor alle (moeilijke) keuzes die je hebt gemaakt. En nu in Nederland verder met de avonturen en genieten!! Tot op het familieweekend

  • 13 Oktober 2016 - 19:23

    Chantal:

    Familie is toch als die boom:
    De takken groeien ieder een eigen kant op,
    maar de wortels zijn hetzelfde!!

    Welkom terug in Nederland!! Fijn weer bij je vrienden en familie hier!!
    En mooie herrinneringen met vrienden en dierbare mensen in Canada
    Liefs Chantal

  • 13 Oktober 2016 - 23:53

    Renate :

    Lieve Carla,
    Wat een prachtige spreuk om mee af te sluiten!
    Tot snel.
    Grtz Renate

  • 14 Oktober 2016 - 10:41

    Andy:

    Hoi Carla,

    Mooie spreuken voor afsluiting van je weblog.

    Groetjes,
    Andy

  • 14 Oktober 2016 - 22:49

    Ons Pap En Ons Mam:

    Zoveel reizen, zoveel verhalen, zo enorm veel moois gezien en beleefd, met name de laatste jaren kwamen er ook de tranen en zorgen, maar het allermooiste heb je nu vanuit Canada, Vancouver Island, mee terug gebracht, namelijk jezelf en Emma.
    Het is echt heerlijk om jullie weer zo dichtbij te hebben en we genieten wekelijks van die gezellige Emma.
    Knuffels van ons,
    XXX
    Komt wel goed schatjes !!!

  • 15 Oktober 2016 - 18:02

    Ton ( Van Vera ):

    Hoi Carla,

    Wij reizen graag . Mijn vrouw en ik zouden een reis gaan maken door de Filipijnen.
    Op ''waar ben jij.nu" keek ik naar reisverslagen van mensen die daar rondreisden. Zo kwam ik bij jouw blog terecht. Ik abonneerde me op jouw reisverslagen door mijn email in te tikken, en zo bleef ik steeds berichten ontvangen.
    Ik vond het leuk jouw leven te volgen. Je mooie tochten met Jason door de Canadese natuur.Het studeren en zoeken naar werk, en het krijgen van een kind. En tenslotte de scheiding.
    We zullen deze realtyserie toch een beetje missen. Het voelt als een mooi boek dat uit is.
    We wensen je heel veel geluk hier in Nederland , samen met je dochtertje Emma
    Bedankt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Carla

Spreuk van de dag: Droom niet je leven, maar leef je dromen. PLUK DE DAG!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1957
Totaal aantal bezoekers 133007

Voorgaande reizen:

14 Januari 2009 - 01 Januari 2014

Carla op Avontuur

Landen bezocht: